2009. június 10., szerda

here i am

visszajöttem, szerelmes vagyok nagyon durva.. kb leírom és azon gondolkozom normális vagyok-e.. kb 3éves korom óta ismerem.. minden stimmel kibaszott gazdagok, jó de nem is az érdekel, nagyonjófej mertkért hogy táncoljak vele farsangon és most igen, beleegyztem minden tökéletes. jófej;vöröshajú; kedvesek a szülei; szüleink már régóta ismerik egymást; most kiránduláson jöttem rá erre.. átölelt, együtt aludtunk.. ááá.. nem is tudom.. van kb 100 csaj azosztályban akik szebbek, vékonyabbak...stbstb nálam..(: de ebbe is már beletörődtem..
életem? egészjóó zsuzsii hiányzik nagyon nagyon.. tegnap nem beszéltem vele, és nem tudom mivan vele, hogy van mitörtént..ááhh... nemtudom köszöntem ennyi volt, mostanra. este jövök

1 megjegyzés:

  1. bébiiiiiiiiiiiiiii (L) imádlak most pont megyünk le a strandra fürdeni, apa hétfőn feltölti a telómat, majd akkor felhívlak és kidumálom magamat a pénzemből xD te is hiányzol nagyonnagyonnagyon szeretlek és kitartást jövőhét pénteken már itthon leszek :) puszi <333333

    VálaszTörlés